Pored  prodaje  fotokopir arata  imamo i veliki asortiman fotokopir aparata koje vam možemo rentirati. Veliki izbor, od manjih do profesionalnih multifunkcijskih uređaja kako bi svima mogli da izađemo sa najboljom varijantom u zavisnosti od potreba klijenta. Na izbor uređaja najviše utiče mesečni obim štampe.

Kompletna ponuda napravljena je po sistemu "all inclusive", sa obračunskim periodom od jednog meseca i obuhvata:

  • Uređaj u kofiguraciji prilagođenoj zahtevu korisnika
  • Transport uređaja na adresu korisnika
  • Obuku korisnika prilikom instalacije
  • Redovno održavanje uređaja bez potrebe za pozivom servisa (serviseri sami obilaze mašine u odgovarajućim intervalima),
  • Repromaterijal neophodan za normalno fukcionisanje uređaja  (toner, developer, PCU...), bez dodatne naknade
  • Redovne zamene delova, bez dodatne naknade

OPŠTE ODREDNICE:

  • Sve vrednosti iskazane u evrima (€) se obračunavaju u dinarskoj protivvrednosti, po prodajnom kursu NBS, uvećanoj za iznos PDV-a
  • Neiskorišćeni otisci se ne prenose u naredni mesec
  • Svaki otisak A3 formata se računa kao 2 otiska formata A4
  • Troškovi servisiranja, rezervnih delova i tonera spadaju na teret Green offica, dok papir obezbeđuje zakupac
  • Ugovor o zakupu se sklapa u zavisnosti od rentiranog modela uređaja na minimalno 3 meseca
  • Važi samo za nove aparate: Ako zakupac zahteva dodatnu opremu, cena zakupa se povećava za 10% cene dodatne opreme, a samim tim se srazmerno povećava i broj besplatnih otisaka

Pozovite nas ili nam pošaljite mail sa Vašim zahtevima, u najkraćem roku ćemo Vam dostaviti ponudu koja odgovara Vašim potrebama.